سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

مشارکت قرارگاه خاتم الأنبیاء دراجرای پروژه های بزرگ عمرانی کرمانشاه

یکی از بزرگترین مجموعه های توانمند کشوردراجرای پروژه های بزرگ عمرانی کرمانشاه مشارکت می کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: قرارگاه خاتم الأنبیاء از بزرگترین مجموعه های توانمند کشور دراجرای پروژه های عظیم و پیچیده است.
 
مهندس نیک کردار گفت: با توجه به توافق اولیه به عمل آمده از قابلیت های این قرارگاه در اجرای پروژه های بزرگ استان بهره می گیریم.

وی اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء پس از پایان جنگ تحمیلی به شکل جدی در روند توسعه و سازندگی کشور وارد شده است و کارها و پروژه های عظیمی را در حوزه های مختلف نفت و گاز، سدسازی، ساخت نیروگاه ها و احداث تونل انجام داد. پروژه هایی که شرکت های خارجی شانسی برای اجرایی شدن آن ها قایل نبودند.
 
 وی افزود: طی این چند سال که ایران در شرایط سخت تحریم قرار داشت و توان مالی کشور تضعیف شده بود، قرارگاه خاتم الانبیاء وارد عرصه شد و به دولت در انجام پروژه های بزرگ کمک کرد.
 
مهندس نیک کردار ادامه داد: مجموعه این فعالیت ها ثابت کرد این توانمندی در کشور وجود دارد که می تواند حتی در شرایط تحریم نیز روند پیشرفت آن متوقف نشود.
 
معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به این پیشینه درخشان به دنبال بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های قرارگاه خاتم الأنبیاء در پروژه های بزرگ عمرانی استان هستیم.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: کرمانشاه ، مشارکت ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.