سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

توقیف خودرو پراید با 25 میلیون ریال خلافی در بویین زهرا

فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا از توقیف خودرو سواری پراید با خلافی 25 میلیون و 420 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوين؛رسول حسین‌آبادی افزود: مأموران پلیس راهور بخش «شال» بویین زهرا در راستای اجرای اقدامات کنترل ترافیکی، یک دستگاه خودروی پراید را به منظور کنترل مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: با کنترل مدارک راننده و استعلام سوابق تخلفات آن، مشخص شد خودرو دارای 66 مورد تخلف و 25 میلیون و 420 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که خودرو مذکور برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: بیشترین تخلفات حادثه‌ساز خودرو سرعت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی است.

حسین‌آبادی با اشاره به ماده قانونی توقیف خودروهای با خلافی بیش از 10 میلیون ریال، تأکید کرد: در راستای اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/ت


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.