سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بلوار شورا روکش آسفالت شد

شهردار منطقه یک کرمان از روکش آسفالت بلوار شورا در ادامه بهسازی این معبر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری مهندس علی سعیدی با بیان این‌که اولویت کاری شهرداری منطقه یک، استفاده‌ حداکثری از منابع مالی در بهسازی معابر منطقه است، اظهار کرد: در ادامه‌ بهسازی معابر منطقه یک، پس از بهسازی میدان شورا، ایجاد گل‌کار، تعویض جدول‌ها، پیاده‌روسازی و اجرای نقاشی‌دیواری در این معبر، هم‌اکنون عملیات تراش و روکش آسفالت بلوار و حاشیه‌ی میدان شورا به متراژ 6000 مترمربع پایان یافته است.

وی افزود: آسفالت این بلوار به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی و فرسایش، تراشیده و مجدد روکش آسفالت شد که اجرای آن همراه با نظارت دقیق به‌دلیل حُسن انجام کار، کیفیت بالای روکش آسفالت و فراهم‌کردن رضایت‌مندی شهروندان بوده است.


شهردار منطقه یک با بیان این ‌که تامین رفاه در شهر از حقوق شهروندان است، تصریح کرد: در این راستا بهسازی معابر به‌منظور تسهیل در عبور و مرور در برخی معابر منطقه بر اساس اولویت انجام شده است.


سعیدی خاطرنشان کرد: همزمان با روکش آسفالت بلوار شورا، اکیپی دیگر از نیروها اقدام به تراش آسفالت فرسوده و لکه‌گیری آسفالت در خیابان ابوحامد کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بلوار ، شورا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.