سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بیش از ۲۰۰ وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد قوچان اعطا شد

مدیر کمیته امداد شهرستان قوچان از اعطای بیش از ۲۰۰ وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کمیته امداد شهرستان قوچان گفت: کمیته امداد این شهرستان در جهت حمایت و توانمند سازی افراد تحت پوشش تاکنون بیش از 212 مورد وام کارگشایی و خودکفایی با اعتباری بالغ بر 4575 میلیون ریال از محل صندوق امداد پرداخت کرده است.

حسین دهقان با اشاره به اقدامات عمرانی کمیته امداد افزود: 31 مورد اقدامات عمرانی از قبیل تعمیراتاحداث حمام و سرویس‌های بهداشتی و انشعابات با اعتباری بالغ بر 329 میلیون ریال انجام شده است.

دهقان افزود: تاکنون 56 مورد از مسکن روستایی مددجویان تحت پوشش نوسازی و یا مقاوم سازی شده و اعتباری بالغ بر 7 هزار و 810 میلیون ریال نیز در همین راستا وام به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های واحد فرهنگی کمیته امداد تصریح کرد: واحد فرهنگی کمیته امداد قوچان تعداد 9 هزار و 844 دانش آموز و 321 دانشجو تحت پوشش از خدمات امداد قرار داده است؛ همچنین برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی برای 300 نفر و بهره مندی 712 نفر از آموزش‌های خانواده و هزار و 131 نفر از خدمات مشاوره‌ای امداد از دیگر اقدامات این واحد در شهرستان بوده است.

مدیر کمیته امداد امام(ره) قوچان با اشاره به فعالیت‌های قرآنی نیز افزود: تاکنون 71 نفر از مددجویان علاقمند به موسسسات آموزش قرآن معرفی که از بین آنها 10 حافظ 2 تا 19 جزء تربیت شده است؛ همچنین تعداد 20 نفر دانشجو و فارغ التحصیل در طرح بزرگ ترجمه قرآن به صورت غیر حضوری به مدت سه سال مفاهیم کل و 5 سال ترجمه کل قران را فرا می‌گیرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.