سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

مجلس خبرگان باید تبلور همدلی همه گرایش‌های وفادار به انقلاب و منافع ملی باشد

عضوحقوقدان شورای نگهبان گفت: مجلس خبرگان باید تبلور همدلی همه گرایش‌های وفادار به انقلاب و منافع ملی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان پس از ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره قرن‌ها تلاش و فداکاری همه ایرانیان در جهت استقرار یک نظام سیاسی مبتنی بر اسلام و متکی بر آرای عمومی و بسترساز عدالت و آزادی است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود: رکن رکین این نظام، ولایت فقیه است که کارآمدی آن در فراز و نشیب‌های چند دهه اخیر برای همه ناظران ایران و جهان به اثبات رسیده است.

وی ادامه داد: جایگاه خبرگان رهبری در ارتباط تنگاتنگی که با این رکن اساسی نظام دارد آشکار می‌شود.

اسماعیلی تأکید کرد: ولایت فقیه نماد وحدت و انسجام است و مجلس خبرگان نیز باید تبلور همدلی همه گرایش‌های وفادار به انقلاب و منافع ملی باشد.

وی همچنین گفت: مجلس خبرگان، لنگر ثبات نظام، نقطه امید و اعتماد مردم و مظهر یگانگی جمهوریت و اسلامیت است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری می‌تواند مفیدتراز گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و بنده هم به عنوان کسی که خودش را مدیون وفادار انقلاب می‌داند با پیشنهاد دوستان اقدام به ثبت‌نام داوطلبی مجلس خبرگان رهبری از تهران کردم.

اسماعیلی یادآور شد: مجلس خبرگان می‌تواند با حفظ اصول و پافشاری بر معیارها قدرت تعامل و گفت‌وگو با طیف‌های مختلف مردم را داشته باشد و پیام آور امین و صادقی باشد که تمام توان خود را صرف صیانت از ولایت فقیه که رکن اصلی و عمود خیمه نظام است نماید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تأکید کرد: به همان اندازه که انفعال در کشور زشت و ممنوع است انشراح صدر در برخورد با دوستان ضروری است که البته نباید مرز بین انشراح صدر با خودی‌ها و صلابت در برابر غیرخودی‌ها را فراموش کرد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.