سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«نیمرخ» بر دیوار گالری فرهنگسرای آفتاب

آثار برگزیده مسابقه کاریکاتور فرهنگسرای آفتاب، این روزها بر دیوار گالری میزبان هنردوستان است.

مریم داوودی معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای آفتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایشگاه کاریکاتور «نیمرخ» محصول مسابقه‌ای است که فراخوان آن سال گذشته توسط فرهنگسرای آفتاب منتشر شد.

وی افزود: موضوع مسابقه «اخلاق شهروندی، سبک زندگی» بوده که مفاهیمی مثل رعایت حق تقدم، احترام به والدین، حفظ محیط زیست، تکریم سالمندان و موضوعات این چنینی محور اصلی آن بود.

وی خاطرنشان کرد: حمیدرضا مسیبی از اساتید مطرح این حوزه دبیر اجرایی مسابقه بود که با توجه به استقبال گسترده مردم، محدودیت جغرافیایی از سطح شهر تهران برداشته شده و مسابقه در سطح کل کشور برگزار شد.

وی یادآور شد: از 432 اثر رسیده 50 اثر برگزیده شد و به 15 اثر جوایز و طرح یادبود اهدا شد. همچنین شرکت‌کنندگان در مسابقه همگی بالای 15 سال بودند؛ اما این گونه نبود که حتما کاریکاتوریست‌های حرفه‌ای شرکت کنند و اثر بفرستند بلکه همه افراد حتی هنرجویان و آنان که خیلی هم کار بلد نبودند در مسابقه شرکت کرده و برنده نیز شدند.

وی افزود: استقبال مخاطبان در روز افتتاحیه «نیمرخ» بسیار عالی بود و امیدوارم در روزهای آینده نیز دوستداران هنر به فرهنگسرا آمده و از این آثار بازدید کنند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 10 دی در گالری فرهنگسرای آفتاب میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.