سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفرهای دشوار «ایرانگرد» آغاز می‌شود

عوامل سازنده مستند «ایرانگرد 3» قصد دارند در آینده‌ای نزدیک سفرهای دشوار خود به برخی مناطق، جهت تصویربرداری و بررسی زندگی آن نواحی را آغاز کنند.

جواد قارایی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت مستند «ایرانگرد 3» گفت: تحقیق و پژوهش برای قسمت‌های 6 و 7 به پایان رسیده و نیمی از کل سفرهای شناسایی را نیز تمام کردیم. دو هفته آینده مشکل‌ترین و اولین سفرمان که همان تصویربرداری بخش لوت است را انجام خواهیم داد و تصویربرداری آنجا حدود 25 روز طول می‌کشد.

وی افزود: بعد از اتمام سفر به دشت لوت، سفر ما به چهارمحال و بختیاری و عمق کوه‌های زاگرس شروع می‌شود. آنجا نیز حدود 25 روز درگیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بخش ‌کوه‌های زاگرس از زندگی مردمی تصویربرداری می‌کنیم که به خاطر بارش برف و ناهمواری جاده، کل زمستان را در آنجا می‌مانند.

گفتنی است؛ موضوع «ایرانگرد 3» که در 15 قسمت 55 دقیقه‌ای و برای نوروز 1396 آماده می‌شود، ادامه همان «ایرانگرد 1 و 2» است و عوامل آن از 20 استان کشور برای فیلمبرداری استفاده می‌کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
واقعا" این مستند بهترین مستند ایرانی هست که تا حالا دیدم. آفرین بر آقای قارایی که باعث سرافرازی ایران و ایرانی هستید . افتخار می کنم به وجودتان و تلاش بسیار ارزشمندتان. چشم انتظار ایرانگرد سه هستیم.