سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

شتاب توسعه کشور با تشکیل سازمانهای مردم نهاد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه کشور ما نیازمند توسعه است گفت : سازمانهای مردم نهاد در شتاب بخشی توسعه کشور نقش بسزایی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در نشست گفتگوی سازمانهای مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده با اشاره به اینکه دولت توجه خاص به توسعه سمن ها دارد گفت:اساس و مبنا این سازمانها غیر انتفاعی هستند.

شهبازی افزود:تشکلهای مردم نهاد در همه حوزه ها به خصو ص حوزه بانوان عملکرد خوبی دارند.

وی با بیان اینکه این سازمانها مردمی حلقه واسط بین مردم و نهادهای دولتی هستند و ازاین جهت در افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به تاثیر گذاری تشکل های مردم نهاد درافزایش کارایی و سلامت دستگاهای اجرایی تاکید کرد.

شهبازی در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: انتخابات از مظاهر تبلور اراده سیاسی مردم است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت پایه های نظام و انقلاب خواهد بود.

وی افزود: سازمانهای مردم نهاد می توانند با تشویق و ترغیب مردم برای حضور بیشتر در انتخابات، زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم سازند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: توسعه ، کشور ، سازمان ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.