سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اعتقاد به ولايت فقيه بزرگترين سرمايه كاركنان پليس است

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به اينكه نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولي امر مسلمين است، گفت: اعتقاد به ولايت فقيه بزرگترين سرمايه كاركنان پليس است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام بهشتي پور در آيين تکريم و معارفه رياست عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان، با اشاره به نقش سازمان عقيدتي سياسي در نيروهاي مسلح، گفت: نيروهاي نظامي بايد مهارت هاي اعتقادي و باورهاي ديني خود را تقويت کنند.

وي به تهديدات فرهنگي دشمنان اشاره و بر تقويت اعتقادات ديني تاكيد و بيان کرد : با تقويت اعتقادات و هوشياري مي توان در برابر توطئه هاي دشمنان ايستاد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه دشمنان اسلام با مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان در قالب گروه هاي تکفيري و داعش، درصدد جلوگيري از گسترش فرهنگ ديني و اسلامي هستند، افزود: ولايت فقيه نقطه وحدت براي تمام ملت است.

وي تصريح كرد: نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولي امر مسلمين است و به هيج حزب و گروهي وابستگي ندارد و تنها به وظيفه ذاتي خود كه همانا برقراري نظم و امنيت است، عمل مي كند.

حجت الاسلام والمسلمين بهشتي پور، ولايت فقيه را بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: پليس، مطيع امر رهبر است و به هيچ حزبي وابستگي ندارد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا، اعتقاد به ولايت فقيه را بزرگترين سرمايه براي كاركنان پليس بيان و تصريح كرد: دشمنان قسم خورده اسلام از بدو پيروزي انقلاب قصد ضربه زدن به اين نظام الهي را داشتند، كه با اقتدار ولايت، انقلاب و فرهنگ شهادت تمامي توطئه ها و دسيسه هاي انان نقش بر آب شد.

گفتني است، در اين مراسم از زحمات و خدمات حجت الاسلام " روح ا... عباسي" تقدير و حجت الاسلام " عبادي " به عنوان رئيس جديد عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان معرفي شد

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ولایت فقیه ، پلیس ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.