سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم نوسازی بافت فرسوده هیچ وقت محقق نشد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آمارها نشان می‌دهد که 10 درصد بافت فرسوده تا پایان سال نوسازی می‌شوند اما واقعیت چیز دیگری است.

مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص نوسازی بافت فرسوده گفت: طبق قانون برنامه پنجم می‌بایست 10 درصد بافت‌های فرسوده تا پایان سال نوسازی می‌شود و آمارهای ارایه شده نشان می‌دهد که این عمل محقق شده است.

وی تصریح کرد: اگر در بافت‌های فرسوده نقشی نداشته باشیم و سرمایه گذاری نکنیم مردم هم در بافت فرسوده تمایلی برای سرمایه گذاری نخواهند داشت و این امر به نوبه خود موجب ایجاد مشکلات فراوانی خواهد داشت.

بائوج لاهوتی بیان کرد: ما برای بافت‌های فرسوده قانون مستقلی تعریف کرده‌ایم و امتیازات خوبی هم در نظر گرفتیم اما اطلاع رسانی نشده است.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: در این قانون چند هجری تعریف شده و شهرداری‌ها و وزارت راه وشهرسازی را محور قرار داده‌ایم که موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند و سرمایه گذاری را به این بخش وارد کنند.

وی در پایان سهم بافت فرسوده دربسته خروج از رکود جدید را 50 درصد دانست.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
سلام
دولت که انتظار دارد بافت های فرسوده احیا شود چرا نسبت به پرداخت وام های بافت فرسوده هیچ اقدامی نمیکنه تاحالا قانون تصویب میکنن ولی اجرا نمیکنن