سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

پر رنگ شدن فرهنگ دینی و قرآنی در نکا

فرهنگ دینی و قرآنی در نکا باید پر رنگ شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام‌ جمعه نکا در جلسه شورای فرهنگ و عمومی شهرستان نکا گفت: اقدام‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و دینی در سطح شهرستان نکا انجام‌شده است چراکه در سال جاری در سطح شهرستان شاهد پررنگ شدن فرهنگ دینی و قرآنی بودیم.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به عمل نکردن مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی افزود: یکی از آفات جلسات مصوبات بر روی کاغذها برجای‌مانده و شعارهایمان همچنان سابق عملی نمی‌شود درواقع اگر به‌جای ۱۰۰ مصوبه دو مصوبه قطعی شود قطعاً کارآمدتر خواهد بود.

وی با اشاره به اعزام نیروهای ایرانی به‌ صورت داوطلبانه برای مدافع حرم در سوریه یادآور شد: حضور داوطلبانه نیروهای ایرانی برای دفاع از حرمین شریفین در خاک سوریه نشان‌دهنده این امر است که مردم برای ولایت و مقاومت درمسیر ولایت ارزش قائل هستند.

امام‌ جمعه نکا تصریح کرد: در برهه کنونی که با اقدامات و تهاجمات فرهنگی دشمن مواجه هستیم ما نان فرهنگ دینی را می‌خوریم اما برای فرهنگ‌های غربی کار می‌کنیم لذا این مقوله خیانت به ‌نظام است.

حجت‌الاسلام لائینی با اشاره به وحدت در جامعه گفت: تمام این فتنه‌ها و نقشه‌هایی که از سوی نیروهای تکفیری و تروریستی داعش و جنگ‌هایی که علیه شیعه و سنی به راه انداخته ‌اند برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان و فروپاشی این مقوله است.

به گفته وی؛ امروز آمریکا و استکبار جهانی تمام قوت خود را گذاشته تا وحدت ایران را از بین ببرد بنابراین جریان وحدت را جدی بگیریم چراکه خیلی‌ها مسئله وحدت را مطرح می‌کنند اما در این خصوص عملی مرتکب نمی ‌شوند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پرنگ ، شدن ، فرهنگ ، دینی ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.