سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

گردشگری زمستانه با احداث مجهزترین پیست اسکی شمال کشور در کیاسر

پیست با هدف راه ‌اندازی گردشگری زمستانه در منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر احداث می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ شهردار کیاسر در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرداری کیاسر گفت: در حال حاضر برخی از زیرساخت‌های پیست اسکی کیاسر به منظور گردش و تفریح علاقه‌مندان فراهم است که تلاش داریم با تکمیل این زیرساخت‌ها زمینه گردشگری زمستانی را در این منطقه فراهم کنیم.

خلیل‌الله انتظاری با بیان اینکه مکاتباتی را با فدراسیون اسکی کشور برای جانمایی پیست اسکی در حومه شهر کیاسر انجام داده‌ایم، افزود: با شناسایی مکان مناسب، عملیات اجرایی پیست اسکی در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر را آغاز می‌کنیم.

شهردار کیاسر با اشاره به اینکه کیاسر می‌تواند به قطب گردشگری زمستانی شمال کشور تبدیل شود، تصریح کرد: گردشگری، صنعتی درآمدزا و پویا است و نباید اجازه داد حرکت چرخ این صنعت در فصولی از سال متوقف شود.

انتظاری یادآور شد: اجرای این طرح به دلیل قابلیت‌های اقلیمی منطقه در راه‌اندازی تفرجگاه‌های زمستانی می‌تواند دستاورد مطلوبی در بر داشته باشد.

به گفته وی؛ ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری نقش موثری در استقبال گردشگران از ظرفیت‌های گردشگری دارد که می‌ طلبد مسئولان نسبت به فراهم‌ ساختن این زیرساخت‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.