سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در استان قزوین

جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛دبیران درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم متوسطه می توانند با ارسال طرح درس و الگوی تدریس  در این جشنواره شرکت کنند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت : این جشنواره برای ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی اجرا می شود .

حجت الاسلام علی انصاری اضافه کرد: این جشنواره  سه بخش منطقه ای، استانی و کشوری دارد .

وی افزود : آثار ارسالی از مدارس در نواحی و مناطق داوری و نفرات برتر هر منطقه بر اساس سهمیه ارسالی به مرحله استانی راه می یابند .

حجت الاسلام علی انصاری گفت : آثار دریافتی از نواحی و مناطق در مرحله استانی در نیمه اول اسفند ماه داوری میشود  و نفرات برتر هر پایه به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد : کنگره کشوری این جشنواره در مرداد ماه سال اینده  در یکی از استان های کشور برگزار خواهد شد.

وی ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس دبیران درس تفکر و سبک زندگی ،  تشویق مربیان به استفاده از روش های مختلف یاددهی–یادگیری ، شناسایی و ترویج روش های نوین یاددهی–یادگیری  را از اهداف این جشنواره عنوان کرد .

در سال تحصیلی قبل ،  91 نفر از مدرسان درس پرورشی استان در این جشنواره شرکت کردند که 6 نفر از آنان  در  مرحله استانی و 2 نفر در مرحله کشوری تجلیل شدند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.