سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفس پایتخت نشینان بند آمد

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: پایداری هوا و انباشت آلاینده ها در استان های تهران، البرز، قزوین، اصفهان و اراک تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و آسمان غبارآلودی را تجربه خواهند کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درمورد هوای پایتخت گفت: هوای تهران تا روز پنجشنبه ( 3 دی ) غبارآلود خواهد بود.
 
وی دمای امروز هوای تهران را 8درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: صبح سه شنبه دمای هوای تهران به یک درجه زیر صفر کاهش می یابد.
 
 گودرزی با بیان اینکه امروز با وزش باد ملایم در استان های تهران، البرز و قزوین به طور موقت از غلظت آلاینده ها کاسته شده است، خاطرنشان کرد: از ساعات پایانی روز شرایط پایداری بر هوای این شهرها حاکم می شود که موجب افزایش غلظت آلاینده ها و انباشت آلاینده ها را تا روز پنجشنبه داریم.
 
کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: پایداری هوا و انباشت آلاینده ها در استان های تهران، البرز، قزوین، اصفهان و اراک تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و آسمان غبارآلودی را تجربه خواهند کرد.
 
گودرزی در ادامه با اشاره به وضعیت آب و هوای کشور، افزود: امروز با عبور موجی از روی نوار شمالی کشور بارش باران را برای استان های مازندران و گلستان داریم. بارش های پراکنده برای ارتفاعات استان سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی داریم.
 
وی با بیان اینکه احتمال دارد امروز در کرمان و یزد نیز بارش های پراکنده را داشته باشیم، اظهارداشت: تحت تاثیر موجی شمالی، روز سه شنبه در برخی از نقاط شمال شرق بارش پراکنده داریم که این سامانه بارشی به تدریج از شمال شرق کشور خارج می شود.
 
گودرزی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه با نفوذ هوای پرفشار به نوار شمالی و عبور موجی روی نیمه شمالی کشور سبب می شود در استان های ساحلی دریای خزر بارندگی را داشته باشیم.
 
کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از اواسط روز چهارشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی این بار از سمت جنوب غرب، بارش برای جنوب، بخش هایی از غرب، جنوب غربی و دامنه های زاگرس مرکزی آغاز می شود.
 
وی افزود: برای بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز تا روز پنجشنبه پایداری هوا را داریم.


 منبع:شبستان
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.