سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

برنامه های دهه فجر امسال مردم محور باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سعی شود که برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال در تمام نقاط این استان مردم محور باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز انتظار می رود که در اجرای برنامه ها و مراسم های دهه فجر سال جاری بیش از پیش مشارکت کنند.

وی با اشاره به روزشمار ایام الله دهه فجر امسال، بیان کرد: 12 بهمن روز انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری، 13 بهمن روز انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و همدلی و همزبانی دولت و ملت، 14 بهمن روز انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، 15 بهمن روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت و 16 بهمن روز انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالتخواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

خاضع اظهار کرد: 17 بهمن روز انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی - اسلامی، 18 بهمن روز انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش ها و فرهنگ و تمدن اسلامی، 19 بهمن روز انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه و اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی، 20 بهمن روز انقلاب اسلامی، الهام بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی، 21 بهمن روز انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن و 22 بهمن نیز روز انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: مناسبت 12 بهمن بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر، 14 بهمن روز فناوری فضایی، 19 بهمن روز نیروی هوایی و 22 بهمن نیز روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 است.

خاضع ابراز داشت: 'تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری و همدلی و همزبانی دولت و ملت' شعار ایام الله دهه فجر امسال است.

وی افزود: کمیته های 19 گانه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد شامل تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، اصناف با مسئولیت اتاق اصناف، انجمن ها و هیئات با مسئولیت معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، ایثارگران با مسئولیت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشجویی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، روستایی و عشایری با مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، بانوان با مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و فرهنگیان و دانش آموزی با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش است.

خاضع کمیته فضاسازی و تزئینات شهری با مسئولیت شهرداری یاسوج، قرآن با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی، کارگری با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مساجد با مسئولیت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بسیج و نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه فتح، نهادها و سازمان ها با مسئولیت روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، همیاری و تشکل های مردمی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ورزش و جوانان با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان، فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از سایر کمیته های 19 گانه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد برشمرد. 


انتهای پیام /ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.