سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تشکیل كارگروه وي‍ژه بررسی مشكلات انبوه‌سازان اصفهان

شهردار اصفهان گفت: كارگروه ويژه پنج نفره برای رصد و مرتفع كردن مشكلات انبوه‌سازان در اصفهان تشكيل شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدي جمالي ن‍ژاد در نشست مشترك با اعضاي كميسيون معماري،‌ شهرسازي و عمران شوراي اسلامي شهر و انبوه‌سازان و مسكن‌سازان استان اصفهان ضمن تسليت شهادت امام حسن عسگري (ع) با اشاره به اينكه بر اساس وعده‌هاي داده شده امروز دومين جلسه مشترك در شهرداري اصفهان برگزار شده است، اظهار کرد: هدف ما از برگزاري اين نشست مرتفع كردن مشكلات موجود در زمينه سرمايه‌گذاري در بخش مسكن و ساخت و ساز در اصفهان است.

وي با بيان اينكه در حال حاضر كشور شرايط اقتصادي خاصي راتجربه مي‌كند و شهرداري‌ها و دستگاه‌هاي دولتي نيز با اين شرايط دست و پنجه نرم مي‌كنند، افزود: اين در حالي است كه با توجه به تمام مشكلات موجود، تمام طرح‌هاي نيمه تمام شهر را به سرعت پيگيري می‌کنیم و طرح ‌هاي جديدي را نيز در دستور كار قرار داده‌ايم.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اينكه به منظور مرتفع كردن مشكلات انبوه‌سازان شهر اصفهان اقدامات ارزنده‌اي در حوزه عمراني، شهرسازي و مالي اداري انجام شده است،‌ اضافه كرد: از اين رو شفاف نبودن محاسبات از اصلي‌ترين دغدغه‌هاي انبوه‌سازان بوده كه پيگيري شده و با راه‌اندازي سامانه‌ الكترونيكي در آينده‌اي نزديك اين معضل در صدور پروانه برطرف خواهد شد.

وي با بيان اينكه شهرداري و شوراي اسلامي تمام تلاش خود را براي بسترسازي ورود سازندگان به شهر اصفهان به كار خواهند گرفت، افزود: از اين رو همچنين ضروري است كه كارگروه ويژه پنج نفرهبا حضور نمايندگاني از شهرداري،‌ شوراي اسلامي شهر،‌نظام مهندسي،‌راه و شهرسازي و انبوه‌سازان براي رصد و مرتفع كردن مشكلات انبوه‌سازان در اصفهان تشكيل شود.

جمالي‌نژاد اضافه كرد: همچنين شهرداري و شوراي اسلامي شهر اصفهان تمام تلاش خود را براي حذف تشريفات زائد صدور پروانه در دستور كار قرار خواهند داد.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.