سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

حماسه 9 دی برگرفته از احساسات مقدس عاشورا بود

دشمنان نظام، اعتقادی به ایران و اسلام ندارند و جسارتی که در عاشورا کردند مردم را برآشفت و حرکت عظیمی در سراسر کشور به راه انداخت که امید همه دشمنان را ناامید کرد.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های حماسه 9 دی و یوم الله 22 بهمن در سنندج افزود: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به ارزش های ایران اسلامی و سقوط نظام اسلامی است اما همواره با تدابیر رهبری و پشتوانه مردمی، ناکام مانده است.

وی گفت: جریان نهم دی ماه سال 88 یکی دیگر از ترفندهایی بود که از سوی دشمنان نظام شکل گرفت اما با پشتوانه مردمی و تدابیر رهبری به درستی هدایت شد و توطئه دشمن باز هم در نطفه خفه شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه دشمن همیشه در کمین نظام مقدس اسلامی ما است اظهار کرد: باید با تدبیر، فکر، عقل و آگاهی جلوی دشمنان ایستاد و مناسبت هایی مانند حماسه نهم دی و یوم الله 22 بهمن را به مردم یادآوری و به نسل های بعدی منتقل کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نگاه شیطانی استکبار را به هم ریخت افزود: غربی ها زمانی ایران را کشوری عقب افتاده می دانستند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و عنایت الهی در زمینه های مختلف پیشرو هستیم.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم با اجرای برنامه های متنوع و حضور گسترده در برنامه های محوری، روز نهم دی و یوم الله 22 بهمن را گرامی بداریم.

وی در ادامه به ماه ربیع الاول و هفته وحدت اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) با تدابیر حکیمانه خود از 12 تا 17ربیع الاول را هفته وحدت نامگذاری کردند و با این حرکت بر وحدت هر چه بیشتر میان اهل تسنن و تشیع تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار امیدواری کرد: برنامه های هفته وحدت امسال جدی تر و باشکوهتر از سال های گذشته برگزار و زمینه حضور گسترده مردم در برنامه های این ایام مهیا شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.