سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

تحقیقات جامعه محور مهمترین رسالت دانشگاه زابل

سرپست دانشگاه زابل گفت: دانشگاه زابل تحقیقات جامعه محور را از مهمترین رسالت‌های خود می‌داند و برای انجمن‌های علمی دانشجویی نقش ویژه‌ای قائل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛موسی بهلولی در جمع دانشجویان عضو انجمن‌های علمی افزود: دانشگاه زابل تحقیقات جامعه محور را از مهمترین رسالت‌های خود می داند و در این راستا برای انجمن‌های علمی دانشجویی نقش ویژه ای قائل است.

وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان عضو انجمن های علمی ادامه داد: بر اساس سیاست دانشگاه کسی در زمینه پژوهش کار می­‌کند نباید دغدغه مالی، امکانات و تجهیزات داشته باشند.

وی گفت: تحولات در دنیا به مرور زمان انجام شده و در هر دوره زمانی موضوعی خاص نقش محوری داشته است در عصر کنونی محور زندگی مبتنی بر علم و تکنولوژی است افراد متکی به علم نیز نقش محوری در جامعه دارند.

سرپرست دانشگاه زابل افزود: دانشگاه موظف به گسترش و ترویج مرزهای علم است و باید مشکلات منطقه‌ای، ملی و جهانی را حل کند تحولات اخیر در نظام دانشگاهی و خصوصا در دانشگاه زابل نویدبخش آینده‌ای بهتر برای دانشگاه و تعمیق تاثیرگذاری آن بر جامعه است.



انتهای پیام/گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.