سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری دوره‌ حمایت‌های پایه ترومایی برای 72 نفر از تکنسین‌های اورژانس 115 کشور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد: تاکنون در سه دوره برگزار شده از دوره های حمایت‍های پایه ترومایی، 72 نفر از تکنسین‌های اورژانس 115 کشور شرکت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رجائی غفوری گفت: این دوره های PHTLS با رویکرد تربیت مربی به مدت 6 ماه و به صورت دوره ای، برای حدود 450 نفر از تکنسین‌های کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره های دو روزه با عنایت به تدوین طرح رتبه بندی پرسنل مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: هدف از این دوره ها برگزاری جامع حمایت‌های پایه تروما در پیش بیمارستانی و تربیت مربی برای آموزش به دیگر پرسنل فوریت‌های پزشکی کشور است تا در طرح رتبه بندی، آموزش‌ها یکسان سازی شده باشد.

رجائی افزود: این دوره ها به صورت مداوم و برنامه زمانی مشخص و دعوت از کارشناسان منتخب فوریت‌های پزشکی 56 دانشگاه علوم پزشکی کشور اجرا خواهد شد و اساتید مجرب در تدریس این دوره ها شرکت دارند.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.