سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرضی در جمع خبرنگاران:

اگر کشور به روش گذشته اداره شود با "مکزیکوسیتی" مواجه می‌شویم

غرضی گفت: اگر کشور به روش گذشته اداره شود ظرف 40 سال آینده 15 شهر بزرگ خواهیم داشت با مکزیکوسیتی مواجه می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمد غرضی پس از ثبت نام به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهارداشت: اگر کشور به روش گذشته اداره شود ظرف 40 سال آینده 15 شهر بزرگ خواهیم داشت و بقیه کشور تخلیه می‌شود و ما با مکزیکوسیتی مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه من به عنوان عامل فقه پس از چند سال تشخیص دادم که برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری حضور بیایم، گفت: در مناظرات ریاست جمهوری همواره مطرح کردم که در ظرف 100 سال گذشته معیشت مردم تأمین نشده و گرفتاری‌شان بیشتر شده است.

وی  در پاسخ به این سوال که اولویت‌تان مجلس خبرگان است یا مجلس شورای اسلامی، گفت: برای خدمت‌گذاری به کشور هیچ کدام فرقی نمی‌کند. بنده در امور مربوط به سیاست که ظرف 60 سال گذشته انجام شده جزء هیچ گروه سیاسی نبودم و با هیچکس وارد مذاکره نشدم.

غرضی با بیان اینکه توسعه اسلامیت یکی از شعارهای اصلی من است،گفت: دولت باید به اندازه درآمدش هزینه کند در غیر اینصورت رانت و تورم در کشور بوجود می‌آید.

وی اضافه کرد: سعی می‌کنم دولت و مجلس را قانع کنم که استانداران را مردم انتخاب کنند نه اینکه کل کشور تا 20 سال آینده در 15 شهر خلاصه شود.

غرضی خاطرنشان کرد: بنده در فقه امتحان داده‌ام و فکر می‌کنم توان پاسخگویی به سوالات حکومتی در فقه را دارم.

وی همچنین گفت: همه با هم باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم چرا که کشور نیازمند این حضور بوده و صندوق رأی جز نوامیس کشور است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.