سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبرپور:

طارمی فقط در اروپا پیشرفت می کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاد به بازیکنان ما دور از انتظار نیست چرا که آنها در بهترین سطح بازی می کنند.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: اطلاعی از پیشنهاد تیم قطری به طارمی ندارم، اما وی تمام تمرکزش را برای کمک به تیم پرسپولیس گذاشته است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: به نظر پول خوب است، اما طارمی برای پیشرفت فوتبالش باید صبر و حوصله داشته باشد تا در اروپا بازی کند.
 
قنبرپور در مورد علل موفقیت پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بیان کرد: نظم و انضباط تیمی، همدلی و ثبات در همه بخش های باشگاه، عوامل موفقیت تیم در نیم فصل اول هستند.
 
وی درباره اینکه پرسپولیس گلزن ترین تیم تاریخ لیگ برتر شد، تصریح کرد: بازیکنان به این باور رسیدند که با همدلی، قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس نیست.
 
مربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت چند بازیکن این تیم گفت: کادر پزشکی تمام تلاشش را می کند تا مصدومان را به بازی با پدیده مشهد برساند، بازیکنان حرفه ای هستند و برای حضور در ترکیب اصلی تیم تلاش می کنند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: وضعیت نورمحمدی کاپیتان تیم هم یکی، دو روز آینده مشخص می شود.
 
قنبرپور در مورد بازی تیم پرسپولیس مقابل پدیده عنوان کرد: تیم پدیده نوسان زیادی داشته است، این تیم فوتبال خوب بازی می کند اما با بدنشانسی روبرو شده است، به هر حال بازی سختی پیش رو داریم، اما با انجام تیمی و بازی خوب و منطقی می توانیم دست پر از مشهد برگردیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرکزمان را برای دو بازی پیش رو گذاشتیم تا امتیازهای لازم را کسب کنیم و جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقاء دهیم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.