سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاریابی شیلات محصولات عمده‌ترین مشکلات بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت بازرگانی تعاونی کشاورزی گفت: بازار یابی وبازار سازی محصولات از عمده ترین مشکلات بخش کشاورزی است که امیدواریم با سرمایه گذاری و حمایت بیشتر در این بخش بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت الله اصغری مدیر عامل شرکت بازرگانی تعاونی کشاورزی در افتتاحیه پایانه جشنواره آبزیان اظهار داشت: دولت تنها زیرساخت‌های پایانه آبزیان را فراهم کرده و اکنون این امر توسط 12 اتحادیه ملی و سراسری در یک فضای خصوصی در حال انجام است وامیدواریم بتوانیم مجریان خوبی برای اجرای این کار باشیم.

وی افزود: بازاریابی و بازار سازی یکی از مشکلات بخش کشاورزی است که امیدواریم با سرمایه گذاری و حمایت بیشتر این مشکلات برطرف شود تا مدیریت صادرات محصولات تسهیل یابد.

 اصغری با اشاره به فاصله کاهش قیمت تولید و عرضه بیان کرد: در واقع فاصله قیمت بین تولید و عرضه زیاد است و همواره در تلاشیم تا با ایجاد پایانه‌های عرضه آبزیان بتوانیم فاصله کاهش قیمت‌ها را به حداقل برسانیم.

مدیر عامل شرکت بازرگانی تعاونی کشاورزی تصریح کرد: برای بازارهای  صادراتی بایستی با برندسازی بسته بندی محصولات، استفاده تجاری از فرصت‌های بازار و عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی و بازار یابی مناسب بتوانیم بستر امنی را برای صادرات محصولات فراهم کنیم.

 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


برچسب ها: اقتصادی ، آبزیان ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.