سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار گروه‌های مختلف پدافند سایبری آمریکا

در ادامه‌ی تلاش‌های وزارت دفاع آمریکا برای تکمیل گروه‌های مأموریت سایبری، این بار گروه‌های پدافندی در ایالات مختلف، مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گارد ملی آمریکا (National Guard Bureau)، به‌زودی 13 گروه به‌عنوان گروه‌های حفاظت سایبری که شامل 500 سرباز می‌شوند را در سراسر آمریکا مستقر خواهد کرد. این نیروها به‌منظور حفاظت از زیرساخت‌های شبکه و پدافند سایبری، به کار گرفته می‌شوند. طبق برخی گزارش‌ها، این گروه‌ها، سرمایه‌های مهمی در دفاع از زیرساخت‌های سایبری آمریکا، محسوب می‌شوند و هرکدام از این‌ها نیز در بخش خاصی از دفاع سایبری، خدمت می‌کنند؛ گروهی شبیه‌سازی حملات دشمن را بر عهده دارد و گروهی دیگر حمایت‌های فنی را بر عهده می‌گیرد. درحالی‌که گروه‌های دیگر، تهدیدات سایبری نسبت به شبکه‌های نظامی را تشخیص داده و از آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

همچنین گارد هوایی این کشور نیز گروه‌های سایبری مختلفی را به کار خواهد گرفت: این گروه‌ها در برخی ایالت‌های آمریکا مستقر خواهند شد که عبارت‌اند از:

•    چهار گروه جدید به نام «اسکادران‌های عملیات سایبری»(Cyber Operations Squardons): در ایالت‌های آیداهو، میشیگان، تگزاس و ویرجینیا

•    گروه‌های «شناسایی، نظارت و اطلاعات سایبری»(cyber Information Surveillance Reconnaissance): در ایالت‌های کالیفرنیا، ماساچوست

گروه‌های یادشده، اقدامات مختلفی مانند شبیه‌سازی‌های حملات سایبری، به اشتراک‌گذاری اطلاعات و همکاری با سازمان‌های محلی را به‌منظور خنثی کردن و پیشگیری از حملات، در دستور کار خود قرار خواهند داد.

گفتنی است؛ همه‌ نیروهای فوق، زیر نظر فرماندهی سایبری آمریکا (US Cyber Command) هستند و وزارت دفاع این کشور نیز تا پایان سال 2018، قصد دارد نیروهای سایبری خود را در بخش نظامی افزایش دهد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


سایبربان
انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.