سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

رهایی گروگان در کمتر از سه ساعت در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: آدم‌ربایان با یک دستگاه خودرو سواری پراید به قالیشویی مراجعه و با استفاده از اسلحه اقدام به ربودن یکی از کارگران کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ دوستعلی جلیلیان افزود: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پاسگاه انتظامی "شهردراز" و اعلام یک مورد آدم ربایی در کارگاه قالیشویی یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع به واحدهای تابعه ابلاغ، بررسی موضوع در دستور کار واحدهای گشتی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه ماموران با حضور در محل مشخص شد که آدم‌ربایان چهار نفر بوده و با یک دستگاه خودرو سواری پراید به قالیشویی مراجعه و با استفاده از اسلحه اقدام به ربودن یکی از کارگران کردند.

جلیلیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله با استفاده از تمامی توان جهت شناسایی خودرو مذکور همزمان با اجرای طرح مهار اقدام شد که خودرو مورد نظر در کمتر از سه ساعت با چهار سرنشین در ورودی شهرستان شناسایی و در اقدامی هماهنگ توقیف شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به دستگیری متهمان در این عملیات، افزود: در تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان به ارتکاب آدم ربایی اعتراف و علت آن را انگیزههای شخصی اعلام کردند و ماموران در ادامه این عملیات پس از شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده، وی را نیز آزاد کردند.



برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: رهایی ، گروگان ، کمتر ، سه ، ساعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
خداوند نگهدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران