سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

کشف محموله قاچاق کالا به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در شهرستان شاهرود

فرماندهی انتظامي شهرستان شاهرود گفت : تريلي حامل يك ميليارد و 100 ميلون ريال كالاي قاچاق در ايستگاه بازرسي "شهيد نوري" شهرستان شاهرود، توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ غلامرضا كاظم زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: مأموران ايستگاه بازرسي شهيد نوري به يک دستگاه تريلي مظنون و به راننده آن دستور ايست دادند.

 وي افزود: اظهارات ضد و نقيض راننده اين خودرو كه حامل مقدار زيادي كالاهاي مختلف و متنوع بود، ظن ماموران را تقويت كرد.

فرماندهی انتظامي شهرستان شاهرود، به هماهنگي با مرجع قضائي و بازديد از محموله تريلي اشاره و تصريح كرد: در همين راستا سي هزار و 720 قرص غيرمجاز كشف شد.

وي گفت: ماموران علاوه بر داروهاي غيرمجاز، 148 دستگاه گوشي تلفن همراه و 250 كيلوگرم لباس قاچاق كشف كردند.

کاظم زاده، ارزش ريالي محموله قاچاق توقيف شده را بالغ بر يك ميليارد و صد ميليون ريال اعلام كرد و گفت: تريلي توقيفي از تهران بارگيري و به مقصد مشهد در حركت بود.

فرماندهی انتظامي شاهرود با تاكيد بر مقابله مستمر با قاچاقچيان كالا و سوخت در محورهاي شهرستان شاهرود، اظهار كرد: قاچاق پديده اي است كه در آن تعداد معدودي از افراد به سود كلاني مي رسند، در حالي كه ضربه جبران ناپذيري به اقتصاد كشور وارد مي شود.

سرهنگ كاظم زاده به معرفي راننده تريلي به دادسرا اشاره و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوك در اين زمينه مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.  

انتهای پیام/س
برچسب ها: قاچاق ، کشف ، شاهرود ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.