سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

120 دوربین ترافیکی در سطح شهر اصفهان نصب شده است

۱۲۰ دوربين ترافيكي با هزينه اي با لغ بر ۱۰۵ ميليارد ريال افتتاح و به بهره برداري رسيد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در آيين بهره برداري از ۱۲۰ دوربين ترافيكي، با اشاره به اينكه امروز شاهد افتتاح يك طرح ي بسيار بزرگ هستيم، اظهارداشت: تمام استان ها موظفند طرح جامع پايش تصويري را در استان خود اجرايي كنند .

رسول زرگرپور با بيان اينكه اين طرح شامل چند بخش واهداف مشخصي است، افزود: طرح جامع پايش تصويري تمامي جاده ها و مراكز حياتي را تحت پوشش قرار مي دهد و اهداف ترافيكي، امنيتي و مبارزه ي با قاچاق كالا و ارز را شامل مي شود .

زرگرپور افزود: بهره برداران اين طرح؛ شهرداريها، نيروهاي انتظامي و امنيتي هستند و تشخيص آن ها با رئيس شوراي تامين استان مي باشد .

وي با بيان اينكه در حال حاضر اين طرح در مرحله اول اجرايي قرار دارد، گفت: مرحله اول طرح جامع پايش تصويري ۶۰۰ ميليارد ريال هزينه دارد و در همه ي ۱۰۷ شهر استان در حال پيگيري است و تاكنون ۴۵۰ ميليارد ريال براي اين امر هزينه شده است .

استاندار اصفهان تصريح كرد: در حال حاضر حدود ۶۰ دوربين در جاده هاي استان ايجاد شده است و حدود ۲۸ دوربين ديگر نيز در حال نصب است كه هم مسائل كنترل سرعت و هم مسائل تصادفات را تحت پوشش قرار مي دهد و ازهمه مهمتر كالاهايي كه در بندر بارگيري مي شوند تامقصد رصد مي شود كه اين بهترين راه براي مبارزه با كالاي قاچاق است.

مدير ارشد استان با بيان اينكه اين دوربين ها علاوه برمسائل ترافيكي دو استفاده ي انتظامي و امنيتي دارند، گفت: دوربين هاي پايش تصويري در ابتداي امر مسائل ترافيكي شهر را كنترل مي كنند.

استاندار اصفهان تصريح كرد: طراحي طرح جامع پايش تصويري انجام و بودجه ي آن تعيين شده است كه از طريق فيبر نوري صورت مي گيرد.

زرگرپور با بيان اينكه در داخل شهر اصفهان، مجري اين طرح شهرداري اصفهان است، افزود: شهرداري اصفهان ظرفيت اجراي اين طرح را دارد در بسياري از اقدامات پيشرو، مبتكر و خلاق بوده است

استاندار اصفهان در پايان از زحمات شهرداري اصفهان، پليس راهور و اداره كل حمل و نقل و پايانه ها و ساير دستگاه هاي ذيربط در راستاي اجراي اين طرح بزرگ تقدير و تشكر نمود . 

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.