سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

آمادگی حج و زیارت برای اعزام زائران حسینی در نوروز 95

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: این اداره کل آماده اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز سال 95 از استان قزوین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علیرضا کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، ضمن تبریک اعیاد ربیع‌الاول اظهار کرد: اداره کل حج و زیارت استان قزوین آماده اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز سال 95 از استان قزوین است.

این مسئول اضافه کرد: زائران با ثبت‌نام در سامانه سماح از ابتدای دی ماه سال جاری، می‌توانند برای اعزام به کشور عراق در ایام نوروز سال 95 اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین تصریح کرد: زائران حسینی در قالب کاروان‌های اعزامی از سوی متولیان دارای مجوز این اداره کل به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

کلانتری با اشاره به مدت اقامت زائران در کشور عراق ادامه داد: مدت زمان اقامت زائران در کربلا معلی سه شب، در شهر نجف اشرف نیز سه شب و یک شب نیز این زائران در شهر کاظمین است.

وی بیان کرد: زائران با توجه به حجم ثبت نام‌کنندگان از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا اواسط فروردین سال 95 به کشور عراق و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

گفتنی است، بیش از یک هزار و 500 تن از افرادی که در سایت سماح ثبت نام کرده‌اند که بعد از ایام اربعین حسینی تا پایان دی ماه سال جاری به کشور عراق اعزام می‌شوند.

انتهاي پيام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.