سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

نام نویسی 57 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از افزایش شمار داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به 57 نفر و مجلس خبرگان رهبری استان به 7 نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سعید شبستری اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در 13 حوزه انتخابیه اصلی استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که ثبت‌نام داوطلبان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: با توجه به برگزاری مانور سامانه جامع انتخابات در هفته‌های گذشته، اشکالات موجود رفع شده و در حال حاضر آمادگی کامل برای ثبت‌نام داوطلبان در فرمانداری‌های استان وجود دارد.

به گفته وی تاکنون هیچ گونه مشکلی در روند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی فرمانداری‌های استان گزارش نشده است.

شبستری با بیان این که ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس تا روز جمعه چهارم دی ادامه خواهد داشت، گفت: داوطلبان باید شخصا با در دست داشتن مدارک لازم به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه اصلی استان مراجعه و از آوردن افراد دیگر همراه خود خودداری کنند.

وی گفت: اصل کارت ملی و سه نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس دار و سه نسخه تصویر کلیه صفحات آن، 10 قطعه عکس سه در چهار با زمینه روشن، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل معتبر، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

رییس ستاد انتخابات استان در ادامه از حضور تمام افراد واجد شرایط که توانایی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را دارند استقبال کرد و گفت: افراد موثر را به حضور در این عرصه تشویق می‌کنیم.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.