سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

تولید، اشتغال و بیکاری مشکل عمده مردم است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کنونی مردم در حوزه‌های مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری، تولید، اشتغال و رفع بیکاری بوده که در این خصوص همه مسئولان باید با اتحاد و یکدلی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، غلام‌رضا تاج‌گردون در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه مردم مشکلات متعددی داشته و دارند، افزود : انتظار برطرف شدن همه مشکلات توسط نماینده صحیح نیست بلکه باید همه عوامل و دست‌اندرکاران دولت و دیگر فرایندهای اجرایی در این خصوص همکاری داشته باشند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات کنونی مردم در حوزه‌های مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری، تولید، اشتغال و رفع بیکاری بوده که در این خصوص همه مسئولان باید با اتحاد و یکدلی گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی انتقادات علیه وی در حوزه‌های مختلف گفت: سوابق و عملکرد بنده در معرض دید مردم بوده و آنها نمره می‌دهند.

تاج‌گردون با بیان اینکه کسانی هستند که من را قبول ندارند، افزود: فصل‌الخطاب من در امور زندگی مقام معظم رهبری است و تشخیص من در مسائلی از جمله فتنه و انحراف، عمل کردن به فرامین رهبری است.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم گچساران و باشت برای انتخاب وی به عنوان نماینده مجلس گفت: فرصت خدمت نعمتی بزرگ بود که مردم با انتخابات گذشته به من هدیه کردند و امیداورم شرمنده آنها نباشم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اجرای برخی پروژه‌ها در گچساران و باشت دولت احمدی‌نژاد همکاری خوبی با من داشت، عنوان کرد: اگر آقای احمدی‌نژاد کاندیدا شود که امیدوارم نشود من به وی رای نخواهم داد اما باز از وی تشکر می‌کنم که در اجرای بسیاری از پروژه‌ها به ما کمک کرد.

تاج‌گردون ادامه داد: این دولت کمک خاص خود را انجام می‌دهد مهم نسبی بودن و نگاه نسبی به مسائل است.

وی بیان داشت: تفکر برطرف کردن مشکلات در یک دوره چهار ساله اشتباه بوده و گچساران و باشت کماکان دارای مشکلاتی هست اما باید دید چه اقداماتی صورت گرفته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت
برچسب ها: تولید ، اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.