سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان؛

در انتخابات خبرگان رهبری نباید خطی عمل کرد

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نباید منافع ملی را تنها به نفع خود و اطرافیان خود بداند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد جوادی با اشاره  بر لازمه  ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  اظهار داشت: کسانی باید در این انتخابات ثبت نام  کنند که  برای مردم کار و فعالیت داشته  باشند و  وظایف  خود را بشناسند.

وی نماینده‌های انتخابی در خبرگان و مجلس شورای اسلامی را مجری خواسته‌های مردم دانست و افزود: انتخاب هر فرد به عنوان نماینده ملت به منظور انجام فعالیت‌هایی است که به نفع نظام مقدس جمهوری اسلام و خواسته مردم است.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر این که این اصل در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد، یادآور شد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری خطی عمل نکنید و به انتخاب افراد ضعیف و کم لیاقت رضایت ندهید.

جوادی با اشاره بر حضور مردم  در انتخابات  اظهار کرد: مردم ایران مثل همیشه با هوشیاری کامل در برابر این حماسه بزرگ، کشور را سربلند کرده و سرنوشت ایران را با شور و شعور بیشتری برگزار می کنند.

خطیب جمعه موقت همدان در ادامه از مردم همدان خواست تا در مدت باقی مانده با چشم باز به کاندیداها نگاه کرده و با شناسایی شخصیت‌ها به بهترین و کارآمد‌ترین کاندیدا رأی دهند و اجازه ندهند تجملات بر تعداد آرا تأثیر بگذارد.

انتهای پیام/گ


برای دریافت پیامکها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.