سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آمادگی 2 هزار نفر برای بازگشت به "نفت‌شهر"

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون دو هزار نفر برای بازگشت به نفت‌شهر اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جعفر همتی در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از روند بازسازی شهر مرزی نفت شهرگفت: در دوران جنگ تحمیلی شهر مرزی نفت شهر کاملا تخریب شد و اصولا چیزی از زیرساخت‌های آن باقی نماند.

وی ادامه داد: با پیگیریهای انجام شده و مساعدت وزیر نفت، حدود یکسال است که کار بازسازی شهر مرزی نفت شهر را آغاز کرده‌ایم.

همتی تصریح کرد: تاکنون 200 میلیارد ریال از سوی وزارت نفت به امر بازسازی این شهر مرزی اختصاص یافته و عملیات بازسازی این شهر با سرعت خوبی در حال انجام است.

همتی تاکید کرد: مقرر شده علاوه بر کمک‌های وزارت نفت، در بودجه سال 95 نیز اعتبار خاصی از محل اعتبارات استان کرمانشاه به امر بازسازی نفت شهر اختصاص داده شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر دو واحد آموزشی، یک مسجد، سالن ورزشی، درمانگاه و 50 واحد مسکونی در این شهر مرزی در دستور ساخت قرار گرفته که مسجد نفت شهر به بهره‌برداری رسیده است.

همتی تصریح کرد: واحدهای آموزشی این شهر مرزی نیز در حال حاضر حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و کار احداث سالن ورزشی آن نیز در حال اتماماست.

مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: درمانگاه این شهر مرزی نیز ساخته شده است.

وی همچنین با اشاره به روند ساخت 50 واحد مسکونی در این شهر مرزی اظهارکرد: این واحدهای مسکونی قرار شدهتا خرداد ماه سال 95 به بهره برداری برسند.

همتی با اشاره به چگونگی بازگشت جمعیت به این شهر مرزی گفت: هیات امنایی از ساکنین قبلی این شهر تشکیل شده و تاکنون حدوددو هزارنفر از اهالی قدیمی نفت شهر با مراجعه به این هیات امنابرای بازگشت به این شهر مرزی اعلام آمادگی کرده‌اند.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.