سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکوربرد تماشاگران را به اشتباه انداخت/ شادی گل متفاوت طارمی

اسکوربرد ورزشگاه در دقیقه 24 بازی قطع و در دقیقه 26 وصل شد که هواداران پرسپولیس در این دقیقه اقدام به تشویق هادی نوروزی کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اسکوربرد ورزشگاه شهدای شهر قدس چند ثانیه مانده به دقیقه 24 قطع شد و پس از 2 دقیقه توسط مسئولان روشن شد که در این لحظه هواداران پرسپولیس متوجه این موضوع شده و پس از دو دقیقه تاخیر نام هادی نوروزی را فریاد زدند.

مهدی طارمی پس از به ثمر رساندن گل نخست خود با آرامش خاصی به سمت نیمکت تیمش رفت و در آنجا پیراهنی را که تصویری بر روی آن نقش بسته بود به هواداران نشان داد اما او پس از به ثمر رساندن گل دوم به شدت خوشحال بود و با هم‌تیمی‌هایش شادی گل را انجام داد.

CIP ورزشگاه شهدای شهر قدس به شدت شلوغ است و فقط مارکا آقاجانیان و اوسیانو کروز از افراد شناخته شده درآنجا هستند.

در ابتدای بازی نیز جایگاه خبرنگاران از افراد غیر از خبرنگار پر شده بود که ماموران نیروی انتظامی با بازرسی کارت خبرنگاران اقدام به خروج افرادی کردند که کارت خبرنگاری نداشتند.

با وجود اتمام نیمه نخست بازی، همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند که طبق تخمین‌ها گفته می‌شود حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده‌اند.

از اعتراضات داوری می‌توان به اعتراض کادر فنی راه آهن به داور این بازی مبنی بر اعلام نشدن خطای پنالتی تیم‌شان اشاره کرد. همچنین پرسپولیسی‌ها نیز در دقیقه 29 نسبت به اشتباه داور در اعلام نکردن پنالتی‌شان اعتراض داشتند.


منبع:ایسنا
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.