سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری؛

پولاد‌مردان در خوزستان وزنه می‌زنند

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری در جنوب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری با حضور نمایندگان 7 تیم حاضر در این مسابقات طی روز‌های 6 و 7 دی در خوزستان و به میزبانی تیم‌های ملی حفاری برگزار شد.

** اصفهان میزبان نخستین هفته

اولین هفته از این رقابت‌ها 26 و 27 شهریور 94 به میزبانی خانه وزنه‌برداری اصفهان صورت گرفت و نماینده این استان نیز در صدر جدول قرار گرفت.

در هفته نخست تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن با 608 امتیاز در جایگاه نخست تیم وزنه‌برداری یاسین پیشرو قم با 534 امتیاز دوم و در نهایت نماینده تهران یعنی تیم وزنه‌برداری رعد پدافند با 525 امتیاز در جایگاه سوم ایستادند.

** تهران، میزبان هفته دوم

به فاصله یک ماه از هفته اول مرحله دوم در تهران برگزار شد و طی آن نماینده قم یعنی یاسین پیشرو با 614 امتیاز ذوب‌آهن با 593 امتیاز و تیم ملی حفاری با 532 امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این هفته امتیازات تیمی هم بدین‌گونه شد. تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن با 1201 امتیاز اول شد تیم یاسین پیشرو و قم با 1148 امتیاز دومی را از آن خود کرد و تیم ملی حفاری با 1040 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص می‌داد.

** اهواز، میزبان هفته سوم

با توجه به اینکه وزنه‌برداری ورزشی سنگین و مصدومیت‌های پیش‌بینی نشده‌ای دارد و اینکه وزنه‌برداران استراحت کافی برای هفته‌های بعدی داشته باشند این رقابت‌ها به فاصله 30-20 روز برگزار می‌شود که در هفته سوم به دلیل اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی آمریکا این فاصله بیشتر از موعد شد و مسابقات لیگ طی روز‌های 15-14 آذر در اهواز برگزار شد.

در این مرحله باز نماینده اصفهان د ر صدر جدول ایستاد که امتیازات این‌گونه شد تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن با 606 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد.

تیم وزنه‌برداری یاسین پیشرو با 573 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و نماینده خوزستان یعنی ملی حفاری با 535 امتیاز سوم شد.

در این مرحله نماینده اصفهان که در هفته دوم به رتبه دوم تنزل پیدا کرده بود در صدر ایستاد و عنوان هفته اول را تکرار کرد. با برگزاری 3 مرحله (هفته) از مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن با 1807 امتیاز قهرمان نماینده قم با 1721 امتیاز نائب قهرمان و تیم شرکت ملی حفاری با 1575 امتیاز در رتبه سوم تیمی قرار دارند.

باید منتظر ماند تا هفته چهارم این رقابت‌ها برگزار شود و ببینیم تیم‌های حاضر چه عملکردی خواهند داشت و چه تغییراتی در جدول صورت خواهد گرفت.

در لیگ برتر وزنه‌برداری سال جاری 7 تیم رعد پدافند تهران عقاب نیروی هوایی همدان نیروی زمینی ارتش، ذوب‌آهن اصفهانی – یاسین پیشرو قم شرکت ملی حفاری خوزستان و مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز حضور دارند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.