سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات 2جوان گم شده در کویر سرد سمنان با استفاده از موقعیت یاب تلگرام

تعیین موقعیت دقیق نقطه گرفتار شدن این دو نفر توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات و با استفاده از موقعیت یاب نرم افزار تلگرام که بر روی گوشی آنها نصب بوده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از نجات دو جوان گرفتار در برف و بوران کویر سمنان توسط تیم امداد و نجات اعزامی به منطقه با استفاده از موقعیت یاب نرم افزار موبایلی تلگرام خبر داد.

علی حیایی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس مردمی با سامانه 112 ( ندای امداد ) مبنی بر گرفتار شدن 2 نفر در برف و بوران کویر جنوب سمنان در ساعت 20:30 دقیقه شب گذشته بلافاصله تیم جستجو و نجات با دو دستگاه خودروی آفرود و آمبولانس به همراه 5 نجاتگر به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: از ویژگی های بارز این عملیات جستجو ونجات، تعیین موقعیت دقیق نقطه گرفتار شدن این دو نفر توسط اپراتور e.o.c   (مرکز کنترل و هماهنگی عملیات) استان با استفاده از موقعیت یاب نرم افزار تلگرام که بر روی گوشی آنها نصب بود است که این تعیین موقعیت کمک شایانی به تیم های جستجو و نجات جهت دستیابی سریع به آنان بود.

یحیایی همچنین اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی های روز در جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد که در این زمینه در حال آموزش و استفاده از سیستم های نوین هستیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: سمنان ، کویر سرد ، تلگرام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.