سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: تنها کار مثبت ما آنالیز سایپا بود

سرمربی تیم نفت گفت: تنها کار مثبتی که توانستیم انجام دهیم آنالیز تیم سایپا بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: بازی سنگینی داشتیم.وضعیت سایپا در جدول از ما بهتر بود. در این بازی نتیجه خوبی گرفته و  از عملکرد بچه ها راضی هستیم. سایپا با تمام نفرات آمده بود. به جلالی هم تبریک میگویم . تنها کار مثبتی که توانستیم در این هفته انجام دهیم آنالیز سایپا بود و از بچه بازیکنانم راضی هستم. در این 2 هفته شش امتیاز حساس مقابل فولاد و سایپا گرفتیم.
 
وی افزود: ما 5 بازیکن را نداشتیم. مصدومیت ها کار ما را سخت کرده. اما خوشحالم بازیکنان بازیکن جوان خود را نشان دادند. همچنین احساس دارم باید که باید بیشتر کار کرده وبه ه به همان نقطه مثبت که سال پیش ایجاد کردیم برسیم. 

منصوریان در پاسخ به سوالی مبنی براین که آیا  عملکرد نانگ را  نجات دهنده  نفت  میدانید بیان کرد: ما درباره نانگ به هنگام خرید اطلاعات زیادی داشتیم و به مسئولان تیم گفتم که تحت هر شرایطی این بازیکن را می خواهم. وی اوایل به دوران بدنسازی ما نرسید و مصدوم شده بود و ما این بازیکن را به آن نقطه بدنی خوب رساندیم. این بازیکن در لیگ اسپانیا بازی کرده است. سعی کردیم تمریناتی را به او اختصاص دهیم که به دروازه نزدیک شود. در این بازی ها به ما کمک کرد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.