سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

هر رای مردم سنگری در برابر استکبار جهانی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف مشارکت همه ما برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم است و طبیعتا برای رسیدن به این هدف مشترک نباید اختلافی باشد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جبارزاده در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران با اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان، خاطرنشان کرد: بزرگترین عاملی که باعث دلسرد شدن مردم می‌شود اختلاف است و ما وظیفه داریم از اختلاف و تفرقه بپرهیزیم.

وی با بیان این که مردمی‌ترین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق می‌افتد، گفت: در نظام‌های دیگر اجرای انتخابات به عهده دولت یا احزاب است اما در جمهوری اسلامی خود انتخابات نیز توسط مردم برگزار می‌شود و انصافا انتخابات در ایران تجلی حاکمیت مردم بر مردم است.

جبارزاده با اشاره به این که هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات از بین معتمدان مردم برگزیده می‌شوند، افزود: همه ما برای یک هدف مشترک که برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی است تلاش می‌کنیم و طبیعتا در مسیر این هدف نباید اختلاف داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه همدلی و هماهنگی هیات نظارت و ستاد انتخابات استان از نخستین روزهای اجرای فرایندهای انتخابات شاهد شرایط خوب و امیدوارکننده‌ای هستیم که نوید یک انتخابات خوب و به یاد ماندنی را می‌دهد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که همه باید در این عرصه مانند برادرانی همدل و همراه پیش برویم، افزود: بنده خود را برادر کوچک همه اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت می‌دانم و انتظار دارم همه دست‌اندرکاران انتخابات نیز چنین روحیه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: اطمینان می‌دهم که با این روحیه و نیت قربتا الی الله شاهد انتخاباتی با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

دکتر جبارزاده با بیان این که در شرایط خاص امروز، هر رای مردم یک سنگر در برابر استکبار جهانی است، گفت: تنها انتظار از هیات‌های اجرایی و نظارت این است که عوامل افزایش مشارکت مردم را تقویت و از عوامل دلسردی مردم پیشگیری کنیم و بزرگترین عاملی که باعث دلسردی مردم می‌شود اختلاف است.

وی گفت: هر انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی است و این مهر هرچه پررنگ‌تر زده شود قطعا می‌تواند برای نظام مفیدتر باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بسته شدن پرونده ابعاد نظامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران را یک موفقیت بزرگ برای نظام دانست و گفت: تکمیل کننده چنین موفقیت‌هایی، برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم است که همه باید برای آن تلاش کنند.

وی با تاکید بر این که برای امیدوار شدن مردم هر کاری که لازم است باید انجام دهیم، افزود: هر تفکر و سلیقه‌ای را مردم انتخاب کنند مورد قبول ماست و آنچه برای ما مهم است افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.