سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

ایمن‌سازی بلوار ساحلی بندرعباس با نصب تجهیزات ترافیکی

عملیات ایمن‌سازی بلوار ساحلی بندرعباس با اجرای اقدامات متعدد ترافیکی از قبیل نصب تابلوها، علائم و تجهیزات ترافیکی خورشیدی در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان آغاز شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت:با توجه به اینکه نوار ساحلی بندرعباس از زیباترین و پرترددترین معابر اصلی شهر محسوب می شود باید برای ایمن سازی آن اقدام نمود .

محمدرضا کهوری هدف از بکارگیری این فناوری در بلوار ساحلی را جذابیت بصری ، استفاده آن در مواقع نیاز و در شرایط نبود برق مستقیم و آگاهی بخشی به رانندگان و کاهش تصادفات عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت:فناوری خورشیدی (سولار) نسل جدید علائم هشدار دهنده ترافیکی هستند که در هر شریط آب و هوایی دید بهتری به رانندگان میدهند، این تجهیزات در طول روز با نور خورشید شارژ می شوند و در تمام طول شب و یا شبانه روز، با استفاده از انرژی ذخیره شده، تابلوهای (LED) را روشن می نمایند .

محمدرضا کهوری افزود:با توجه به امکان رویت این علائم از فواصل دورتر، فرصت بیشتری را برای تصمیم گیری در اختیار رانندگان قرار می دهند. بکارگیری صفحه های خورشیدی در تولید علائم ترافیکی، بدلیل مصرف پایین این علائم ، بسیار مقرون به صرفه است.

وی گفت این طرح در روز ملی حمل و نقل افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.