سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد شیران: مشکل نفت، ناکارآمدی برخی اعضای هیئت مدیره است

سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران معتقد است مشکل نتیجه نگرفتن نفتی‌ها ناکارآمدی برخی اعضای هیئت مدیره است.

ناصر فریاد شیران سرمربی‌ اسبق تیم فوتبال نفت تهران درباره شرایط فعلی نفتی‌ها به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم فوتبال نفت تهران سابقه‌ی فراوانی در ایران دارد این تیم در حال حاضر پنجمین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند نفت تیم بسیار جوان و با استعدادی در لیگ پانزدهم دارد به شکلی که چند بازیکن‌ در تیم ملی بزرگسالان و امید نفتی هستند.

فصل قبل با آمدن علیرضا منصوریان‌ به عنوان سرمربی‌، اوضاع نفتی‌ها بهتر هم شد، اما به دلایل مختلف مانند بسیاری از تیم‌ها پس از چند سال عملکرد مطلوب نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

فریاد شیران درباره علت نتایج ضعیف نفت تهران در لیگ پانزدهم اظهار کرد:در این یکی دو فصل باشگاه نفت هیئت مدیره خود را تغییر داد هیئت مدیره‌ای که نفتی نیستند افرادی که ناکارآمد هستند و نه تنها به دنبال تقویت تیم نیستند بلکه به بار اضافی روی دوش باشگاه، تبدیل شده‌اند هیئت مدیره قبلی بسیار با تجربه بودند در آنها عرصه‌های مختلف فعالیت کرده بودند و بسیار کارآمد بودند. هیئت قبلی مدام به دنبال کاهش هزینه‌ها و پیدا کردن جوانان مستعد بود. به طور مثال یعقوب کریمی بازیکنی بود که با قرار داد پایین به نفت آمد و با مبلغی بالا فروخته شد و بسیار برای باشگاه سود آور بود.

در حال حاضر هزینه‌ی باشگاه نسبت به پارسال 40 درصد افزایش داشته است امسال سه بازیکن به تیم نفت اضافه شده‌اند که قرار داد آن‌ها در مجموع به سه میلیارد می‌رسد.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور باید تمامی ارگان‌ها هزنیه‌های خود را کم کنند. اما هیئت مدیره جدید نفت تهران هزینه‌های باشگاه را با توجه به شرایط اقتصادی کشور افزایش داده‌اند.

فریاد شیران افزود: اگر هیئت مدیره نتواند 40 درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان و کادر فنی را بدهد آن‌ها می‌توانند از نفت بروند و این یک فاجعه بزرگ است. البته منصور قنبرزاده مدیر عامل محترم باشگاه نفت تهران تلاش زیادی برای موفقیت این تیم کرده و موفقیت‌های این هفته‌ها ثمره تلاش‌های قنبرزاده است.

سرمربی اسبق تیم نفت درباره کیفیت فنی این تیم گفت: علیرضا منصوریان با وجود اشتباهاتی ک ه در برخی تصمیم گیری‌هایش داشته است در کل عملکرد خوبی داشته است. بازیکنانی هم که در حال حاضر برای نفت بازی می‌کنند به غیر از دو، سه تن بقیه  جوان و مستعد هستند.

وی در پایان اضافه کرد: باید جناب جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت در انتخاب هیئت مدیره دقت بیشتری کنند. البته وی بسیار باهوش است اما تا مشکل هیئت مدیره نفت حل نشود مشکل تیم حل نخواهد شد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: فریاد شیران ، نفت ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.