سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: زمان برگزاری نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به منظور برنامه ریزی برای استفاده از فضاهای باز و تاریخی این استان و حضور بیشتر علاقه مندان و گردشگران تغییر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا علیزاده، با اشاره به اینکه نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران قرار بود چهارم تا هفتم دی امسال به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همزمان با هفته وحدت در استان کرمان برگزار شود، افزود: ستاد شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفتند این جشنواره در ١٧ تا ٢٠ اردیبهشت ٩٥ به مناسبت ایام مبعث و شعبانیه برگزار شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: طی جلساتی که ابتدای آذر با شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نواحی و با حضور استاندار برگزار شد، استفاده از فضاهای تاریخی و باز استان برای برگزاری جشنواره مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به این که مقدمات برگزاری جشنواره در دی امسال فراهم شده بود تصریح کرد: این تغییر، فرصتی است برای حضور گردشگران داخلی و خارجی و استفاده از برنامه های جشنواره، برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم.

علیزاده یادآورشد: روند اجرایی جشنواره همچنان طبق برنامه قبلی ادامه دارد و فرصت ثبت نام برای شرکت گروه ها در بخش رقابتی جشنواره نیز وجود دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: جشنواره ، نواحی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.