سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تقویت ارتباطات مردمی برای اخذ نظرات شهروندان در شهریار

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: بهره گیری از نظرات و پیشنهادات مردمی مولفه‌ای تاثیر گذار در مدیریت مطلوب‌تر شهر محسوب می‌شود که باید برای تقویت آن اقدامات لازم مدنظر قرار گیرد.

علیرضا رضایت عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف و اولویت‌های شورای شهر انعکاس مشکلات و نارسایی‌های موجود به مسئولان و دستگاه‌های ذیربط است.

وی افزود: به طور یقین در چنین شرایطی تقویت ارتباطات با مردم و اخذ نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها نقش بسزایی در فهم دقیق‌تر و صحیح‌تر مشکلات ایفا می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: در حال حاضر در شورای شهر شهریار زمینه لازم برای ارتباطات رو در رو با مردم وجود دارد اما تقویت و افزایش چنین تعاملاتی ضرورتی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

رضایت گفت: در صورت تحقق این امر ما قادر خواهیم بود به صورت رایگان حجم انبوه و کثیری از نظرات مردم را که از نزدیک با مشکلات شهری مواجهه هستند را دریافت کنیم و به نحو موثرتری نسبت به رفع آن اقدام نماییم.

وی افزود: دریافت نظرات مردم از طریق سایت اطلاع رسانی نیز امکان پذیر است اما این روش‌ و ساز و کار با وجود اینکه لازم و ضروری است اما کافی نخواهد بود.

رضایت یادآور شد: به طور یقین هرآنچه که در این عرصه بستر سازی مطلوب‌تری فراهم شود ضریب موفقیت‌ها در ارتقای کمی و کیفی خدمات به شهروندان با افزایش مضاعفی همراه خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.