سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راندمان صنایع کوچک به کمتر از 40 درصد رسیده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: صنایع کوچک تأثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارند اما با افزایش مشکلات، راندمان آنها به زیر 40 درصد رسیده است.

علی علیلو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص صنایع کوچک گفت: کمک کردن به این صنایع موجب حل مشکلات اقتصادی، تولید و همچنان فضای کسب و کار خواهد شد.

وی با بیان اینکه صنایع کوچک توانمندی بسیار بالایی در حوزه کسب و کار دارند ادامه داد: این صنایع بحران‌های زیادی پیش روی خود دارند به طوری که راندمان آنها به کمتر 40 درصد رسیده است.

علیلو با بیان اینکه دولت باید اولویت اول در پرداخت  تسهیلات را به صنایع کوچک بدهد گفت: تأثیر این حوزه بر اقتصاد نسبت به سایر حوزه‌ها بالاتر است و اگر دولت اولویت در پرداخت تسهیلات به خصوص درغالب سرمایه درگردش به صنایع کوچک بدهد به یکی از بزرگترین نقطه ضعف‌ها و نقطه‌های آسیب‌پذیر اقتصاد و صنعت کمک کرده است.

این عضوکمیسیون صنایع و معادن در پایان تصریح کرد: اعتقاد ما در کمیسیون این است که این صنایع از اهمیت و اولویت لازم برخوردار باشند اما متاسفانه حمایت خاصی از آنها صورت نمی‌گیرد و عملاً پرداخت تسهیلات مؤثری برای آنها وجود ندارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.