سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگيري سارق منزل با همكاري خوب مردمي

ريس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان از دستگيري يك سارق منزل خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  سرهنگ جعفر رحمتي پور گفت: در گذشته اکثر اقدامات پليس بر پايه قهري و کيفري بود ولي در حال حاضر پليس با رويکرد مشارکت جويانه و استفاده از تکنولوژي هاي جديد به خدمات خود چهره جديدي بخشيده و تخصصي گرائي و متخصص پروري را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وي افزود: پليس تلاش مي کند با حرکت علمي که بر پايه دانش و پژوهش پايه ريزي شده موضوعات را پايش کرده و امنيت پايدار را در جامعه فراهم كند . 

اين مقام مسئول ادامه داد:امروزه پژوهش به عنوان پايه اصلي مأموريت هاي پليس محسوب مي شود و بحث مطالعات از ضرورياتي است که يک لحظه از آن نمي توان غفلت کرد و همه طرحها و اقداماتي بر اساس مطالعه و پژوهش انجام مي گيرد.

رحمتي با اشاره به اهميت نهاد خانواده در تربيت فرزندان سالم گفت: تقويت باورهاي ديني و ارزش هاي اسلامي در بين جوانان نقش مهمي در کاهش وقوع جرايم دارد .

وي تاكيد كرد:در پي اعلام وقوع يك مورد سرقت منزل بلافاصله گشت پليس در محل حاضر و تحقيقات در اين زمينه آغاز و با همكاري خوب مردمي سارق شناسائي و دستور بازداشت وي صادر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان تصريح كرد: اين سارق به هويت "الف – ت" كه پس از انتقال به كلانتري به سرقت از منزل اعتراف كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، همکاری ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.