سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

آمادگي كامل پليس زنجان براي امداد رساني به مسافران در فصل سرما

جانشين فرمانده انتظامي استان از آمادگي كامل پليس زنجان براي امداد رساني به مسافران در فصل سرما خبرداد و گفت : رعايت مقررات و اصول رانندگي ضامن سلامتي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري در جلسه امداد و نجات جاده اي تبعات حوادث رانندگي را داراي ابعاد گسترده اي معرفي كرد و گفت: وقوع يك حادثه رانندگي مي تواند چندين خانواده را درگير و آينده افراد زيادي را دستخوش تغيير كند.

وي با تاكيد بر اينكه يگان هاي امدادي و مشاركت كنندگان در طرح زمستاني پليس راه از تعامل و همكاري خوبي برخوردارند، اضافه کرد: اين يگان ها از شاخصه هاي مهم همدلي و همزباني، انگيزه الهي، از خود گذشتگي و خدمت بي منت به مردم برخوردارند.

اين مقام انتظامي با اشاره به برفگير بودن استان زنجان و روستاها در مسير يخبندان، افزود: لازم است در حوزه هاي ترافيکي پيش بيني هاي لازم را در بحث راهداري و امداد رساني داشته باشيم.

جعفري تصريح کرد: با اقداماتي که در سال گذشته انجام شد شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده اي در طرح زمستانه بوديم؛ اميدواريم که با همکاري و هماهنگي به عمل آمده بين مسئولان دخيل در طرح زمستاني امسال نيز شاهد کاهش سوانح و حوادث جاده¬اي و رضايتمندي بيشتر مردم باشيم.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به سختي و دشواري فعاليت نيروهاي حاضر در طرح زمستانه، افزود: نيروهاي دخيل در طرح زمستانه در عين خدمت رساني به مردم به نوعي فرشتگان نجات افراد در سطح محورها هستند.

وي خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح ضمن نظارت و کنترل بر تجهيزات زمستاني ناوگان حمل و نقل عمومي و مسافربر، از تردد وسايل نقليه داراي نقص فني و فاقد زنجير چرخ جلوگيري مي شود.

اين مقام انتظامي ادامه داد: طرح زمستاني پليس راه همانند سال هاي گذشته با همکاري سازمان هاي امداد و نجات و خدمات رسان از جمله راه و شهرسازي، سازمان حمل و نقل و پايانه ها، هلال احمر، اورژانس، هواشناسي، آتش نشاني و نقاط برف گير استان اجرايي مي شود.


انتهای پیام/س

برچسب ها: آمادگی ، زنجان ، پلیس ، سرما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.