سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان:

درخواست کردیم بازی‌ها لغو شود/آمار کشتگان در کرمان بیش از اعلام‌های رسمی است

مریم جهان نجاتی گفت: به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا در تیم از سازمان لیگ درخواست لغو بازی‌ها را داشتیم که موافقت شد.

مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم فوتبال سیرجان آماده‌ی رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر می‌شد که متاسفانه شیوع بیماری آنفولانزا در تیم و ابتلا 5 بازیکن به این ویروس سبب شد که درخواست لغو بازی‌ها را از سازمان لیگ داشته باشیم که خوشبختانه موافقت کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان دچار ویروس آنفولانزا شده‌اند اما از نوع خطرناک (اچ وان) نیست و طبق اداره بهداشت استان کرمان برای جلوگیری از پخش این ویروس و استراحت بازیکنان جهت بهبودی بازی‌های این هفته لغو شده است.

جهان نجاتی افزود: علاوه بر درخواست تیم شهرداری سیرجان تیم پالایش گاز ایلام نیز به دلیل شیوع این ویروس در استان کرمان حاضر به سفر به این استان و انجام دیدار خود نبود لذا سازمان لیگ تصمیم به لغو رقابت‌های هفته چهاردهم دارد.

وی ادامه داد: شیوع ویروس آنفولانزا در استان کرمان از آغاز ماه محرم بوده است. متاسفانه اطلاع رسانی دیر هنگام سبب تلفات بسیاری شده است و آمار کشته شدگان بر اثر این آنفولانزا بیش از آنچه که رسانه‌های گروهی اعلام کرد‌ه‌اند است.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: بانوان ، تیم ، آنفولانزا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.