سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کاهش ۲۵ درصدی ورود مسافران خارجی از مرز بیله سوار

مدیرکل گمرکات استان اردبیل از کاهش 25 درصدی ورود مسافران خارجی از مرز شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رسول صفریان گفت: در 8 ‌ماهه نخست امسال ورود مسافر خارجی از مرز بیله سوار به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش ‌یافته است.

وی افزود: درمجموع در 8 ‌ماهه ۲۴۲ هزار و ۱۶۳ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد استان اردبیل شده که به نسبت سال گذشته کاهش دارد.

وی خروج مسافر خارجی را نیز با افت ۳۴ درصدی همراه دانست و تأکید کرد: درمجموع در هشت‌ماهه نخست سال ۲۴۳ هزار و ۳۰۰ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌اند.

مدیرکل گمرکات استان با تأکید به اینکه ورود مسافر ایرانی 8 درصد کاهش و خروج مسافر ایرانی ۷۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد، افزود: کاهش تردد درمجموع موجب شده است از گمرکات استان کاهش مسافران ۳۴ درصد کاهش یابد.

صفریان بابیان اینکه عمده تردد مسافران خارجی از گمرک بیله سوار صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در سال جاری تردد مسافر خارجی از گمرک اردبیل نداشتیم و تمامی آمارها متعلق به گمرک بیله سوار است.

وی با اذعان به اینکه عمده مسافران خارجی که از این گمرک تردد دارند اتباع آذری هستند، گفت: عمدتاً مسافران در هنگام مراجعه به استان کالاهای مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، تردد ، مسافران ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.