سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان:

تیم سیرجان، رقابت‌ها را لغو کرد/ امتحانات، بزرگترین مشکل فعلی بازیکنان است

موحدی گفت: سازمان لیگ رقابت‌های فوتبال بانوان را به دلیل تیم شهرداری سیرجان لغو کرد.

موحدی مدیر عامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازیکنان برای بازی‌های هفته 14 علی رغم مشکلات بسیاری که با آن مواجه بودند اما تمرینات فشرده و منظمی را انجام دادند و از آمادگی کامل برخوردار بودند اما سازمان لیگ به دلیل درخواست تیم فوتبال شهرداری سنندج بازی‌های هفته  چهاردهم را لغو کرده است.

وی ادامه داد: بازیکنان در بحران امتحانات دانشگاهی هستند همین موضوع تیم را با مشکلات بسیاری مواجه کرده از طرفی وقفه یک هفته‌ای که به دلیل ویروس آنفولانزا در برگزاری مسابقات ایجاد شده است، بازیکنان را از شرایط آمادگی خارج می‌کند.

موحدی ادامه داد: متاسفانه بی نظمی را در برگزاری مسابقات فوتبال بانوان شاهد هستیم، در هفته سیزدهم علی رغم اینکه تیم فوتبال بم به اصفهان سفر کرد و در این استان حضور داشت سازمان لیگ این بازی را لغو کرد پس از اینکه بازیکنان را از این موضوع مطلع کردم متاسفانه سازمان لیگ پس از 5 ساعت اعلام کرد که این بازی برگزار می‌شود.

وی افزود: اتفاقاتی را که گاهی در روند برگزاری مسابقات شاهد هستیم سبب ایجاد تفکرات منفی می‌شود.

موحدی ادامه داد: متاسفانه سال‌های قبل هم شاهد اینچنین اتفاقات غیر فوتبالی در فوتبال بانوان بودیم اما امیدواریم که در سال جاری این اتفاقات نقشی در سرنوشت تیم قهرمان نداشته باشد.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: بانوان ، فوتبال ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.