سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

راه‌اندازی دفاتر نظارتی استاندارد در دستگاه‌های قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: دفاتر نظارتی استاندارد در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛منوچهر حبیبی افزود: راه‌اندازی دفاتر نظارتی استاندارد در دستگاه‌های اجرایی که الگوها و شاخص‌های رعایت استاندارد را در عرصه‌های تولید، توزیع و غیره بررسی می‌کند یکی از اموری است که می‌تواند به نهادینه شدن فرهنگ استاندارد کمک کند.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت دفاتر نظارتی استاندارد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین، می‌توان نیازهای حوزه استاندارد و برنامه‌هایی که نیاز به اجرا، پیگیری و یا بهبود دارد را طراحی و تدوین کرده و در راستای توسعه امور یاد شده گام برداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین توانایی بسیاری در زمینه فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی دارد، عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های و الگوهای استاندارد استان قزوین علاوه بر پیشرفت این استان در عرصه‌های اقتصادی موجب بهبود ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی نیز می‌شود.

وی افزود: استان قزوین کمتر از یک درصد مساحت کشور را شامل می‌شود اما حدود 60 درصد از صنایع ساخت شیشه و تولید شوینده‌های مختلف را به خود اختصاص می‌دهد که بسیار ارزشمند و مطلوب است.

حبیبی یادآور شد: علاوه بر حوزه‌های صنعتی، استان قزوین در حوزه محصولات زراعی و باغی نیز از اهمیت و توانایی بالایی برخوردار است که برقراری ارتباط این دو عرصه اقتصادی با یکدیگر، موجب سودآوری بیشتر برای مردم، صنعتگران و کشاورزان می‌شود و جذب بازارهای سرمایه را برای استان به همراه دارد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.