سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات قزوین در محکومیت کشتار نیجریه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با صدور بیانیه ای، کشتار شیعیان نیجریه را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: حمله به بیت شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر و مرجع بزرگ شیعیان نیجریه و توهین و جسارت به ایشان و اماکن مقدسه دینی و قتل و کشتار شیعیان نیجریه توسط تکفیرهای تندروی بوکوحرام، با حمایت کامل ارتش و رژیم دیکتاتور آل سعود، اقدامی جنایت بار، وقیحانه، جسارت آمیز است.

این گونه حملات و قتل عام ها، در پی استیصال و درماندگی ارتش نیجریه و رژیم آل سعود در برابر رشد فزایندۀ مکتب نورانی اسلام در میان مردم آن کشور و ترس و وحشت از رشد روز افزون مسلمانان و افزایش قدرت نفوذ معنوی آنان صورت می گیرد.

این بیانیه می افزاید: این گونه اقدامات ددمنشانه همواره با برنامه ریزی های پیچیده و گسترده و توطئه چینی های فزاینده از سوی «نظام سلطه و استکبار جهانی» به سرکردگی امریکای جنایتکار و صهیونیسم تروریست پرور، توسط مزدوران آنان اعمال می شود. دستان پنهان و پلید امریکا، رژیم اشغالگر قدس و رژیم کودک کش آل سعود در این حملات و جنایات به وضوح قابل مشاهده است.

حمله به علما، منازل و بیوت آنان و جسارت و توهین به مقدسات و اماکن مقدسۀ دینی از هر نظر و نگاهی محکوم بوده و بایستی حرمت علما و برزگان دینی حفظ و از اماکن مقدس دینی حفاظت و پاسداری شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در پایان این بیانیه، با تسلیت به خانواده های داغدار این شهدا، از تمامی مجامع بین المللی به خصوص سازمان همکاری های اسلامی و سازمان ملل متحد، شورای امنیت و دادگاه بین المللی لاهه خواسته است با تمام توان و ظرفیت خود در شناسایی، معرفی و مجازات عاملان این واقعۀ مصیبت بار، از گسترش و تکرار این گونه حوادث جلوگیری کنند.


انتهای پیام/ی




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.