سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

همزمان با هفته پژوهش در مراسمی از تعدادی از استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تبریز که به عنوان پژوهشگر نمونه انتخاب شده بودند تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛از این تجلیل شدگان 5 نفر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و 3 نفر از کارمندان پژوهشگر و تعدادی از انجمن های علمی این دانشگاه بودند.

رئیس دانشگاه آزاد تبریز در این مراسم گفت: پژوهش بستر تولید علم است و دانشگاهی که در آن به بحث پژوهش توجه نشود از شادابی و پویایی لازم برخوردار نخواهد بود.

انگجی با اشاره به اینکه همه کشورهای موفق دنیا بسترهای تولیدی خود را از مسیر پژوهش ایجاد می کنند تاکید کرد: ما باید در دانشگا ها در کارهای پزوهشی یک بازنگری کلی بکنیم چرا که وضعیت امروز پژوهش در مراکز علمی ما جوابگوی نیاز آینده کشور نیست.

وی سرمایه گذاری و وجود امکانات پیشرفته در دانشگاه ها مثل آزمایشگاه های مجهز و برگزاری کارگاه های آموزشی که راه و روش پژوهش درست را آموزش دهند را از جمله اقدامات لازم برای افزایش پژوهش ها در دانشگاه ها برشمرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد تبریز نیز در این مراسم گفت: در دانشگاه ازاد اسلامی 679 مقله در مجلات معتبر چاپ شده است که از این تعداد 108 مورد مربوط به مقالات isi و 304 مورد مربوط به isi listed و 154 مورد علمی پژوهشی و 113 مورد سایر مجلات علمی است.

مدیرشهلا افزود: تعداد 39 همایش در دانشگاه آزاد واحد تبریز برگزار شده که از این تعداد 30 مورد همایش خارجی و. 9 مورد همایش داخلی است .

وی تعداد کتاب های چاپ شده در این دانشگاه را 7 مورد عنوان کرد و افزود: سه هزار و 300 عنوان پایان نامه نیز در دانشگاه واخد تبریز انجام یا فته است.
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.