سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در دومین مجمع عالی بسیج:

محور تشکل بسیج و بسیجیان انقلاب اسلامی است/ دشمن به قدرت جمهوری اسلامی معترف است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن به قدرت جمهوری اسلامی معترف است اما در عین حال توطئه‌های خود را نیز دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار سرلشکر محمد علی  جعفری فرمانده کل سپاه در دومین مجمع عالی بسیج که در حسینیه امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: اگر مسئولین در نظام جمهوری اسلامی به ایستادگی باور داشته باشند اقدامات اجرایی را با همین موضوع پیگری کنند، موفقیت بسیار قابل دسترس است.

 وی ادامه داد: ما از دوران هشت سال دفاع مقدس درس می‌گیریم که در آن دوران با اصول ایستادگی دشمن را شکست دادیم و امروز در عراق و سوریه و لیبی و غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی موفقیت‌های بسیار بدست آورده‌ایم.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: بسیج در داخل کشور نقش محوری اساسی دارد و حرکت آن کمک به اهداف والای انقلاب اسلامی می‌کند.

فرمانده کل سپاه رموز بقای انقلاب را  یادآور شد و تصریح کرد: انقلاب به دلیل داشتن ولی فقیه و مردمی بودن پیروز و پایدار بوده است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه محور تشکیل بسیج انقلاب اسلامی یادآور شد: یک مسئول باید حتما به اصول مدیریت جهادی معتقد باشد و یک مسئول نمی‌تواند به انقلاب معتقد باشد اما به مدیریت جهادی معتقد نباشد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: دشمنان باید بدانند با وجود همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها و اختلاف اندازی‌ها بین شیعه و سنی همه مشتاقانه از انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند .

سرلشکر جعفری با اشاره به شروط یک مدیریت جهادی گفت: بعد بیرونی انقلاب اسلامی به خوبی پیش می‌رود او امروز دشمنان به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می‌‌کنند اما در عین حال طرح‌ها و برنامه‌های خود را دارند.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب آن را ترسیم کرده‌اند یکی از ویژگی‌های بزرگ معظم‌له بوده و ما باید متکی به نیروهای انقلابی باشیم و به بیرونه دل نبندیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به لزوم تحمل سختی در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب تصریح کرد: ما باید خود را برای کارهای جهادی آماده کنیم و بدانیم حرکت در مسیر مدیریت جهادی بسیار سخت است و این نام مقدس بسیج بوده که بر روی خود گذاشته‌ایم باید در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی از جمله دفاع و امنیت و جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی در همه عرصه‌ها بتوانیم با رعایت این اصول گام‌های لازم را برای مدیریت جهادی برداریم.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: برای مبارزه با دشمن باید سختی‌ها را تحمل کرد، اما ما می‌دانیم به لطف خدا این روحیه و اعتقاد برای مبارزه با دشمنان در ملت ما مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.